Materac sprezynowy a piankowy

Materac sprezynowy a piankowy

Ale przynajmniej, upewnij SIĘ, ZE jedzenie w Domu JEST Nisko-CAL i pożywne:

oClean SIĘ spiżarni Kuchni i usunąć większość wysokokalorycznych fast-food przekąski (co oznacza, chipsy, lody, ciastka, płatki Kubki cukru, Napoje gazowane LUB soki cukru w ??domu). Dzieci muszą Mieć Jakieś słodycze, piwo Wszystko z umiarem.

oReplace śmieci ZE zdrowymi malowanie mieszkań warszawa przekąskami alternatywnych, takich Jak świeże owoce, seler i marchew, orzechy, sery o niskiej zawartości tłuszczu, pełnoziarniste Babeczki z angielskich niskiej zawartości tłuszczu, masla orzechowego i jogurt o niskiej zawartości tłuszczu.

Odo Nie pozwala nikomu w domu zrobić jedzenia typu fast food więcej niz Raz w tygodniu.

Odo Nie umieścić Swoje Dziecko na restrykcyjnej diecie. Pamiętaj: To Jest wazne, ABY Mieć Świadomość, Jakie rodzaje żywności jesz i Ich wielkości porcji, niz próbować utrzymać wyspecjalizowane „moda” diety. Większość „diety” SA nierealistyczne i promowania pozbawienia zamiast propagowanie Zdrowego Stylu Życia i zmiany inteligentnego podejmowania decyzji.

Materac sprezynowy a piankowy

oPractice CZĘŚĆ Kontroli. W 1987 piliśmy 6 ½ Butelki uncji sody w 85 kalorii; Today typowa butelka 20 uncji i 250 kalorii. Cheeseburgera fast-food w 1987 Roku zawierała 333 kalorii; Dziś jest do 590 kalorii. JEST JEDEN Z powodów do, Dlaczego Jestesmy bardzo wielkości Narodu. Umieść mniej jedzenia na talerzu – do TAKIE PROSTE.

oCreate Plan dzienny posiłków, Który skupia SIĘ na Tych Trzech kluczowych Elementów: różnorodność – Śluza jeden zrobić Różnych potraw ZE Wszystkich grup żywności; Bilans — oferują wystarczającą Ilość porcji z każdej z grup, ABY zaspokoić Potrzeby żywieniowe; i umiar — Nie za Dużo któregokolwiek żywności LUB Grupy.

Praktyka Mowi „Nie”

Daj sobie uprawnienia zrobić powiedzenia „NIE” Z ufnością. Jestes rodzicem; Masz Prawo i obowiązek odpowiadać za zdrowie Dziecka i Dobrego samopoczucia:

Wpis zawdzięczamy